خدایا کاش تموم بشه این کابوس لعنتی
وای دیروز وحشتناک بود از صبح تا شب بکوب زد فقط
دیگه از زدن گذشته بود شخم میزد همه جارو
امروزم اذان صبح یه واحد مسکونی رو کنار خونه ی ما زد
دارم میمیرم دیگه واقعا تحمل ندارم
فامیل ما سمت باغمیشه اس میگه اصلا هیچ صدایی نیومده تا حالا
خدارحم کنه
برا ما دیروز و امروز خیلی بد لرزید
دیروز دوساعت و نیم برق نداشتیم
گفتن انبار مهمات پادگانو زدن که اینجوری لرزید
قشنگ ده روزه داره میزنه نمیدونم چرا ول نمیکنه اینجارو
الان گفتن تبریزو وحشتناک زدن
جیشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.