خانما شربت تئوفیلین جی چطور بدم به بچم

۱ پاسخ

ی سرنگ انسولین ب من دادن گفتن تا عدد ۲۰ پر کنم بدم بهش هر ۱۲ ساعت فقط ۲۰روز اول گفت بدم البته ۱۰ روز هر ۱۲ ساعت ۱۰ روز روزی ی بار
بچت زود دنیا اومده؟

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی