۹ پاسخ

قیمه بادمجون با گووووشت

اصلا بوقلمون و‌برای خورشتی نمیپسندم خیلی بو و مزه بدی داره،ولی کبابش عالیه

هردو . با بوقلمون هم خوشمزس

فقط گوشت

هردو
خوشمزگی و خواص بوقلمون از گوشت کمتر نیست

هر دو😋😋😋

با گوشت گوسفند

گوشت 😊

گوشت

سوال های مرتبط

مامان ملکه ی خرگوشا مامان ملکه ی خرگوشا ۵ سالگی
مامان گلابتون مامان گلابتون ۵ سالگی
مامان ملکه ی خرگوشا مامان ملکه ی خرگوشا ۵ سالگی
مامان آرشا و آیهان مامان آرشا و آیهان ۵ سالگی