برای یبوست چی خوبه؟

۷ پاسخ

آلو خیس
انجیل خشک شده از عطاری بگیر بزار خیس بشه بخور
سیب
روغن زیتون

لواشک .انجیر .

روغن زیتون

حلیم هم عالیه از بیرون بگیر
در جاشکم کار میده

کمپوت انجیر دوتاشو باهم بخور

رب آلو عالیه
آلوچه لواشک

کدو حلوایی با کره
اگه بچه یبوست داره قطره ی بی بی کر
اب هویج
گلابی

سوال های مرتبط

مامان ارامش مامان ارامش ۲ سالگی
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی
مامان فسقل مامان فسقل ۱۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی
مامان 💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙 ۱ سالگی