سلام خانوما برای یبوست چی خوبه

۷ پاسخ

برای خودت یا بچت

الو لواشک زردآلو

من هروقت یبوست بشه کوکو اسفناج درس میکنم واسش درست میشه

روغن زیتون

چشم مرسی

الو
کیوی
خاکشیر
آب‌جوش و نبات
دمنوش گل محمدی

آبمیوه اگه خیلی اذیته شیاف گلیسرین

سوال های مرتبط

مامان اهورا💜 مامان اهورا💜 ۱۷ ماهگی
مامان ❤️محمد یاسین❤️ مامان ❤️محمد یاسین❤️ ۱ سالگی
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۱ سالگی