سلام خانوما برای یبوست چی بخورم شکمم اذیته

۵ پاسخ

گل محمدی بریز توی دوغ یا ماست و بخور خیلییییی زود برطرف میش

روغن زیتون
شیره انگور
انجیر خیس بده تو اب

شربت لاکتولوز

کره،خامه ،الو قرص دایمیتیکون
خاکشیر

روغن زیتون.آلو خورشتی.گوجه

سوال های مرتبط

مامان ارامش مامان ارامش ۲ سالگی
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی