خانوما برای یبوست چی خوبه؟ برای بچم ؟

۱۰ پاسخ

انجیر

من ک هرچی دادم افاقه نکرد دارو میدم

برا اسهال چی خوبه بدمش؟ از دیشب اسهال شده بچم

شکمشو با روغن زیتون دور نافشو‌بمال یا روغن یا کره بمال رو‌سوراخ باسنش انجیر یا اب انجیر بده بهش ماست بهش نده

خاکشیر کدوحلوایی گلابی

سوپ درست کن توش الو بخارا و بامیه بریز.عالیه

روغن زیتون تو هر وعده غذاییش یه قاشق بزن عالیه

شربت لاکتولوز

من آب انجیر میدم خیلی خوبه

ی سر قاشق کره محلی بده بخوره سررریع راه میوفته شکمش

سوال های مرتبط

مامان ارامش مامان ارامش ۲ سالگی
مامان اهورا💜 مامان اهورا💜 ۱۷ ماهگی
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۱ سالگی
مامان ❤️محمد یاسین❤️ مامان ❤️محمد یاسین❤️ ۱ سالگی