والا من اعتقادی ب خوراکی رو بچه ندارم سر پسرم عاشق ترشی بودم همش ذغال اخته و رب انار میخوردم میگفتن بچت سیاه میشه بچم سفید برفیه ماشاءالله
من امشب پیتزا و ساندویچ خچردم عذاب وجدان گرفتم
نه بچه رو زشت نمیکنه ولی اثر بد میزاره ممکنه خدایی ناکرده کم خون بشه بس بهتره اگر میخوای بخوری کم بخور ولی چیزای مقوی زیادتر بخور
اره بچه به چیپس و پفک و خوراکی میره ژنتیک هم باد هواست🫠
پس مال من قرارع زشت ترین بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.