۱۱ پاسخ

من میخورم حتی ماهی سفید

من چندبار خوردم

والا دکتر من گفت فقط پرورشی

اره چرا نشه

ماهی ریزا اسمش کلیکا هست عزیزم ماهی کلیکا اصلا جیوه نداره و بهترین ماهی برای بارداریه خاصیت زیادی داره ولی بوی زیادی هم داره استخون وسطشو در بیار با ادویه مرینیت کن چند ساعت داخل یخچال بمونه و بعد بزن توی تخم مرغ و پودر سوخاری کامل سوخاری کن که بو نده و بخور بعد از کلیکا هم ماهی قزل الا خوبه که جیوه خیلی کمی داره ولی ایران اصلا سالمون نداره اینا که میگن سالمون همون قزل الا که بهشون رنگدانه دادن

دکتر من گفت همه نوع ماهی بخور کم بخور

بخور من ک همه چیز میخورم 😅

نه فقط سالمون وقزل

تا اونجايي كه ميدونك ماهي فقظ قزل آلا و سالمون ميشه خورد،مابقي امكان داره جيوشون بالا باشه دكترا پيشنهاد نميدن

ماهی سالمون و قزل کمترین جیوه رو دارن ماهی هرچی بزرگتر جیوه بیشتری داره

همه چی میشه خورد اگه زیاده روی نشه

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی