۱۶ پاسخ

من ابنجور وقتا میگم اه چقدم عن بودن هرکی ب اینا چشم داشته باشه از خود اینا عن تره

به جای نه
میگفتی به توچه ☺️

من برام مهم نیست ، هم من هم شوهرم هروقت یکی نگامون کنه یا امار بده به هم میگیم و یه ذره غیرتی بازی شوخی میکنیم و میخندیم ، جفتمون اعتماد داریم به هم که اگه یکی بهتر ، خوشکلتر ، جذاب تر بیاد سر راهمون نمیتونه ذره ای نظرمون عوض شه

منک اصن برام مهم نبود حالا بپرسه نرفته ک سراغشون

من هم میزدم هم قهر میکردم

عمیقا ناراحت میشدم ولی چیزی نمیگفتم

من اصلا این چیزا مهم نیست

من والا هیچی طرفتو باید بشناسی

مهم نی براممم

من بودم خب حقیقتا ته دلم ناراحت می شدم ولی به روم نمی اوردم

آخه بعضی زنها چرا به مردهای متحل چشم میدوزن برین به مجردها بچسبید انگار قحطی شوهر اومده😒

والا خودت به این قشنگی مردا هم قدر نمیدونناااا

منم دعوا میکردم😂

منم دعوا میکردم باهاش ولی درستش اینه محل ندی

منم قهر میکردم 🤣🤣

ب یورمم نیست مردا همه هیزن چ میشه کرد

سوال های مرتبط

مامان آژویی مامان آژویی ۱ سالگی