۴ پاسخ

دارچین و زنجبیل و نبات رو بجوشون بهش بده ولی صبح حتما ببرش دکتر من از سه شنبه گذشته پرگیر بودم رفتم دکتر گفت میکروب معده گرفتی دارو داد خداروشکر امروز بهترم فقط وقتی غذا میخورم یکم درد میگیره معدم .بهم دکتر گفت تا دوهفته هیچ مسکنی مصرف نکن

نبات داغ بهش بده

دمنوش نعناع درست کن، شاید نفخ کرده

فعک کنم ویروس جدیده چند تا تاپیک دیدم دل‌درد گرفته بودن.

سوال های مرتبط