وای دختر منم جمعه درد گرفته تا شنبه نمتونست تحمل کنه پروفن مرتب میدادم ولی خب دندانش درد میکرد به عصب رسیده بود رفتم شنبه عصب کشی کرد ولی الان دوروزه افت بزرگ زده دندونش هم عصب کشی کرده هنوز کمی درد داره تا آروم بشه مرتب دارو میدم ببرش دندانپزشکی
ببین چیزی نیست تو دندونش استا هم بزن به دندان لثه هاش زود اروم میشه
دندونش رو مسواک بزن و نخ دندون بکش حتما که غذا تحریک نکنه دردش رو
اگه درد شبانه داره یا خودبخود دردمیگیره حتی بدون خوردن چیزی ممکنه نیاز به مصرف آنتی بیوتیک هم باشه اگه سرخ یا متورم شده کنارش تا آبسه نداده ببر درمان کن
ژل دندون باریج بخر لثه میزدبم قبلا اونا میندازه
اسپری بی حسی دندون کودک براش بزن...ممکنه عفونت داشته باشه ببر دکتر اگر عفونت باشه دارو میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.