۵ پاسخ

خون سازه و واسه یبوستم خوبه

میگن آهن داره ولی مراقب باش قندش بالاس من خیلی دوست داشتم بخاطر قندش دیگ نمیخورم

رفع یبوست

یبوست

رفع یبوست من میخورم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان ❤️🌸 مامان ارغوان ❤️🌸 هفته سی‌وپنجم بارداری