خانوما معدم کمی درد دارع چی بخورم 🥲🥲

۴ پاسخ

من ک معدم داغونه🥲

آب و عسل بخور خیلی خوبه

درد داری یا سوزش با پزشکت مشورت کن سر مصرف دارو تودسر چیزی نخور

فاموتیدین40روزی یدونه تو بارداری مجازه

سوال های مرتبط

مامان آرتین👶🏻🧸💎🤩 مامان آرتین👶🏻🧸💎🤩 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 👧🏻دیارا مامان 👧🏻دیارا ۱ ماهگی
مامان تودلی💗💗 مامان تودلی💗💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌ام بارداری