اخه مگه بالا نیاوردن دست خودته که کنترل کنی بالا نیاری
هرچی میتونی بخوری بخور
بچه هم اذیت نمیشه موقع بالا آوردن خودت اذیت میشی
باز چیزی تو معده ت باشه بالا بیاری اونقد اذیت نمیشی که با معده خالی بالا بیاری افتضاحه
من تو بارداری اولم تهوع شدید داشتم که صبح با تهوع بیدار میشدم میرفتم بالا میاوردم هیچی هم تو معده م نبود زردآب بالا میاوردم
با قرص کنترل شد یکم تهوع من فقط
نگا عاجی سعی کن آروم آروم بخور وعده های غذایی تو در روز بیشتر کم ولی کم بخور صبح بیسکویت تردی چیزی بخور تهوع طبیعی بزار بالا بیاری ولی مکمل های ویتامین بخور غذای سالم دلت ب غذا نمیشه میوه آجیل تخمه این چیزا بخور
سعی کن مغزیجات زیاد بخوری دهنت مشغول باشه ، هرچی معده خالی باشه حالت تهوع بیشتر میشه مایعات کم بخور میوه اینا کم بخور بزار حجم معدت الکی پر نشه سعی کن چیزای مقوی و سبک بخوری
منم مثل توعم فقد دوس دارم دوغ بخورم خیار از همه چیز متنفر شدم بخوام بخورم حالم بد میشه اصلا نمتونم بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.