من ویار خیارشور دارم ضرر داره بچه رو زشت می‌کنه

۱۶ پاسخ

عزیزم زشت که نه😆😅🤣اما میگن چون شوره ورم میکنی و فشارت شاید بالا بره

من ک میخورم باغذا

اره بچه به خیارشور میره به ژن پدر مادر که نمیره

منم ویار خیارشور سرکه ای اونم شیشه ای دارم

منم خیلی دوست دارم ترشیجات بخورم اما معده درد دارم با غذا میوه هم معده درد می‌گیرم حالت تهوع میترسم بخورم بدتر بشم ....کسی بوده هفته من معده درد داشته باشه؟؟؟؟

من هم هفته شما بودم دوتا دبه خیارشور خوردم 😋🤤ولی بعدش ورم کردم.مگ زشت میکنه؟😩

زشتی و زیبایی به ژنتیک بستگی داره.اما خوردن چیزای مقوی باعث سالم تر شدن جنین میشه.حالا خیار شور منم میخورم اما شوره مراقب باش

کم بخور دوست من انقدر خورد نمیتونست تکون بخوره اخرشم فشارش رفت بالا

نه من خوردم سر بچه اولم... هیچی هم نشد خدارو شکر

یه دبه نمیخوای بخوری ک در حد رفع هوسه

مواظب فشارت باش فقط
هرچیزی زیادش خوب نیست

نه ربطی نداره

من خیلی میخورم اخه دست خودم نیس ولی فشارمو میبره بالا

نه تنها ضررش میتونه باعث فشار خون یا فشار رحمی بشه. کمتر بخور عزیزم

ن

نه بابا این چه حرفیه من خیلی خوردم ولی مواظب فشترت باش

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه🩷🍓 مامان معجزه🩷🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩵Mohammad مامان 🩵Mohammad هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریا و نی نی مامان آریا و نی نی هفته بیست‌وششم بارداری