سلام خانوما شما توی هفته های ۴و۵ آیا هیچ حسی از بارداری دارین ؟

۵ پاسخ

نه والا ندارم جز تهوع البته همین

بله دهنم سرویس شده عصرا تهوع، صبح سینه درد، امروز لرز یهویی، دیروز سرگیجه

منم هیچ حسی ندارم 😁

تو بارداری اولم هیچ حسی نداشتم فقط پریودیم عقب افتاد
ولی روی این دومی دردهای پریودی داشتم پریودیم عقب افتاد و دردهای شدید سینه داشتم

اصلا نمیدونستم حاملم🤔

سوال های مرتبط

فرشته فرشته قصد بارداری