۸ پاسخ

🍺
هستش بیام😜😂

خوب کاری کردی بهتر از استرس کشیدنه

خیلیم عالی ما گذاشتیم برا بعد رمضون انشاءالله آبجوهامونو بخوریم😋

خوش بگذره🍃

دلم از اون مهمونی ها میخوادکه ابرو برامون مهم نیست قبل ازدواج خیلی جمع میشیدبم الان شدیم سالی و ماهی یکبار

الو با هلو الان مگه هس

خوشبگذره بهتون 🥹😍❤️

با کی جمع شدین

سوال های مرتبط

مامان طاها🍫 مامان طاها🍫 ۱ سالگی