چرا پایین نوشته ۱۴ هفته و دوروز بالا نوشته ۱۵ هفته

۴ پاسخ

منم ۱۴ هفته و دو روزم 🥰💪🏽

چون داری۱۵هفته رو کامل میکنی

چون ۱۴رو پر کردی وارد ۱۵شدی عزیزم

هفته ۱۵ هستی خب

سوال های مرتبط

مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نورا کوچولو🩷🎀 مامان نورا کوچولو🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هجدهم بارداری