۱۱ پاسخ

به به نوش جونت

سفیده تخم مرغ تنها بخور عزیزم
کلم سفید بنفش باد داره نخور

چرا حس میکنم قراره نفخ کنی

به به دلم کشید الان منم درست میکنم فقط یه چیزی اون سس مایونز بد نیست بخورم ؟

من سه تا تخم مرغ آبپز با یه سیب زمینی هر روز عصرونه ها میخورم

نوش جان عزیزم، دیگه چیا مصرف میکنی برای بالا بردن وزن جنین؟

نوش جان 😂😂

برای چیته وزنش زیاد باشه خواهر..زایمانت سخت‌میشه

من اون اولا تخم مرغ میخوردم الان دلم اصلا نمیخواد😑

به به😍🥰انشالله ی نینی تپل مپلی بدنیا میاری

اوییی چقد زیاد🤣من اینهمه حجم غذا رو نمیتونم بخورم

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران ۴ ماهگی