خانوما بنظرتون شکمم ب هفتم میخوره یا بزرگتره

تصویر
۸ پاسخ

خیلی زود ترک خوردی
نذار بیشتر بشه

انگار خودت شکم داشتی قبلا پس بزرگتر میزنه

چقد ترک خوردی دختر 🤦‍♀️

اگه تپلی بودی کلا و سابقه حاملگی هم داشتی نه خوبه دیگه

خودت تپلی هستی وگرنه شکمت به نسبت خوبه

بزرگه نسبت به هفتت

نی نی ت پسره؟؟
خدا حفظش کنه

خودت قبلا شکم داشتی؟

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان نخودی مامان نخودی روزهای ابتدایی تولد
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان آرین مامان آرین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اهورا😍🧸 مامان اهورا😍🧸 ۱۰ ماهگی
مامان شاهزاده و پرنسس مامان شاهزاده و پرنسس ۵ ماهگی
مامان نلین🐣 مامان نلین🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه💕 مامان پناه💕 هفته بیست‌ونهم بارداری