اپیدورال چجوریه؟ امپوله چیه؟به کجا میزنن؟

۴ پاسخ

منم می‌خوام انجام بدم هرچی باشه ارزش درد کشیدنو داره

آمپول بی حسیه برا زایمان طبیعی به کمر میزنن😬

امپول بیحسی به کمر میزنن

تو زایمان طبیعی از کمر میزنن که درد زیادی احساس نشه

سوال های مرتبط

مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ..♡🎀🧸مَهوا مامان ..♡🎀🧸مَهوا ۷ ماهگی