۴ پاسخ

من روزی ۲تا میخورم قرص آهن سیدرال

هرچیزی که نیاز بدنتان باشه دکتر اون و براتون مینویسه ..هیچ وقت فک نکنید کمه... زیاد ..یا اینکه سرخود دارو رو قطع کنید یا بیشتر بخورید ..دکتر همه جوانب و در نظر میگیره

من روزی ۳تا اهن میخورم بازم دکتر میگه کمه

نه زیاد نیس

سوال های مرتبط