۸ پاسخ

صب وقتی بیداری میشی لنسو پرازول بخور
من اینجور موقعه ها بستنی بخور اروم میشه

من. فاموتیدین ۴۰مبخورم وقتی معدم میسوزه یعنی آب رو آتیشه .هیچی اثر نکرد برام حتی شربت

سعی کن وعده هات کم تعدادشون زیاد باشه

وای منم همینطورم تایچی میخورم خیلی معدم میسوزه

پنتوپرازول داد به من

منم همین طور بچه بزرگ شده غذا حضم نمیشه بچه به معده فشار میاره بخاطر همین درد میکنه منم پدرم در اومد هر چی میخورم معدم‌درد میاد

من آب میخورم میدم میسوزه چ برسه غذا

احتمالا سرش سمت معده‌هست بخاطر رشد موهاش سیخ میزنه.

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی