سلام چقدربعداز سونوی آنومالی میتونیم آزمایش بدیم؟

۲ پاسخ

من فقط سنو انومالی رفتم آزمایش نرفتم

انومالی ازمایشش قبلشه

توهفته ۱۶ یا۱۵

که اجباری نیست و خیلیا نمیدن

سوال های مرتبط

مامان 🍅گوجـه🍅 مامان 🍅گوجـه🍅 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان پسرم 🥰 مامان مامان پسرم 🥰 ۲ ماهگی