بنظرتون تا عید آتش بس میشه؟
#فرزندپروری
#پستونک

۶ پاسخ

من کلا حس میکنم‌اتش بس نمیشه کلا یا کلا اونا میمیرن یا ما😂😑

فعععک نکنم

فک نکنم اینجوری ک باد میاد وشاخه میجنبه

نه فکر نکنم
به نظر ترامپ دنبال بهانست
اینا دیشب داشتن شروط اتش بس رو میگفتن که هم باید غرامت بدن هم تعهد منطقه ای که هیچکدومو انجام نمیدن

به نظر من تااخر فروردین زمان میبره.اگ تموم نشه تااون موقع دیگ حالا حالا ها تو جنگیم

فک نکنم عید یه هفته دیگس

سوال های مرتبط

مامان الی مامان الی ۷ ماهگی
مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی