اینکه تو بارداری خسته نیستم و انرژی زیاددارم طبیعیه

۴ پاسخ

صبر كن عزيزم احتمالا تازه فهميدي ،بري جلوتر اوايلش هورمونا و بعدش وزنت خستت ميكنه
منم اولش خيلي سرحال بودم الان سخت شده بلند شدن برام همش خسته ام

اولشه هنوز من تا ۷ هفته خیلی انرژی داشتم ولی به بعد حالت تهوع بی حالی بی اشتهایی شروع شد

اولشه عزیزم من همین که وارد ۶ هفته شدم یهو بی حوصله شدم 😓😒

اره خوشحال باش از بنده های خوب خدایی
البنه برا منم اونطور. بود. بعد شیش هفته همه چی شروع شد

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شِپلی👶💓 مامان شِپلی👶💓 هفته شانزدهم بارداری
مامان نیها💕نلا💕 مامان نیها💕نلا💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری