صبر كن عزيزم احتمالا تازه فهميدي ،بري جلوتر اوايلش هورمونا و بعدش وزنت خستت ميكنه
منم اولش خيلي سرحال بودم الان سخت شده بلند شدن برام همش خسته ام
اولشه هنوز من تا ۷ هفته خیلی انرژی داشتم ولی به بعد حالت تهوع بی حالی بی اشتهایی شروع شد
اولشه عزیزم من همین که وارد ۶ هفته شدم یهو بی حوصله شدم 😓😒
اره خوشحال باش از بنده های خوب خدایی
البنه برا منم اونطور. بود. بعد شیش هفته همه چی شروع شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.