۱۸ پاسخ

پوشک مای بیبی گرفتم
ظرف غذا هم ملامین برداشتم
۸۵۰شد

من اول مولفیکس گرفتم اما واقعا اشغال بود هم کیفیت هم تو بستش چند تاش چسب نداشت برای بستن .دیگه مای بیبی ازین جدیداش گرفتم واقعا کیفیتش فرق داره

من هانیز استفاده میکنم دخترم به مای بیبی حساسیت داشت هانیزم خوبه راضی ام

پوشک مولفیکس گرفتم
ظرف غذا هم ملامین چیکو
فکر کنم ۷۰۰،۸۰۰ بود دقیق یادم نیست

قیمت ظرف غذا هم یادم نیس نزدیک ۴ماه پیش گرفتم

من پوشک مای بیبی و هالیز گرفتم فعلا
ظرف غذا از این پلاستیکیا گرفتم ک تو ماکروفر هم میره

هانیز گرفتم. ظرف غذا هم بامبو گرفتم

پوشک مای بی بی

پوشک کانفی گرفتم
ظرف غذا ملامین گرفتم
چون سیلیکونی فاسد میشه زود
بامبو ام رنگ میگیره

ظرف غذا سیلیکونیا چرا انقد گرونن
بنظرتون خوبه؟
چیزی بریزیم توش ظرفش وا میره همینجوریم که

من هم از پوشک مای بیبی استفاده کردم هم هانیز هم مولفیکس
مای بیبی به نظرم کیفیتش بهتره از همشون
ظرف غذاهم از اون مدل های بامبو گرفتم که عروسکیه چند ماه پیش شد ۵۰۰ و خورده ای و سایت سان بیبی داره میده فکر کنم ۶۰۰ و خورده ای

مولفیکس گرفتم ظرف غذا الان زوده

پوشک مولفیکس گرفتم

مای بی بی خریدم . ظرف غذام فعلا نخریدم گفتم حالا تا پنج شیش ماهگی وقت هست

پوشک مولفیکس ظرف غذاهم چون بچه دومه گذاشتم به وقتش بخرم

ظرف زوووده بابا من فقط واجبارو خریدم . مای بیبی حریدم

مولفیکس ظرف غذا نخریدم

مای بیبی گرفتین
ظرف نگرفتم تا ب وقتش

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد