مادرشوهراتون به بچتون چی کادو دادن؟😂

۴۷ پاسخ

هیچی با اینکه اولین نوه پسری از تنها پسرش

پول زایمانم دادن

۴ملیون

۱میلیون پول

پول

پول ‌

گوسفند برای قربونی
با ۱۵ تومن پول

۱۰تومن 😐

مادرشوهر ندارم اما یه دونه جاریم لباس داد😌😌 ابرومو برد جلو همه بدبخت خسیس

برای خودم یه نیم ست طلا گرفتن گوسفند قربونی کردن وبرای پسرمم یه نیم سکه

مامان خودمم نیم ست برای دخترم
سرویس برای خودم

زحمت زیاد کشیده برامون... هر چی دستش برسه برا پسرم میخرم لباس اسباب بازی .
برا خودمم گوشواره گرفت .

یه قالیچه دستباف، یه مینی واش و ۱۵ میلیون پول، گوسفند قربونی کردن، مهمونی هم گرفتن تو تالار

نیم ست طلا
صندلی برقی

10میلیون مادر شوهرم داد 20میلیون پدر شوهرم

برا بچه اولم انگشتری داد به دومی سه تومن پول

یه زنجیر خیلییی نازک پلاکشم دوستمون گرفته بودن 😑حالا برا نوه دختریش نیم ست و النگو گرفته بود

پدر شوهر و مادرشوهر من نیم سکه گرفتن البته قبلش میگفتن تو بچه بیار ما برات سکه تمام میگیریم بعد که سکه گرون شد نیم گرفتن😁

یه النگو به نیلا
یه پلاک کوچولو هم به خودم

مینی واش

هم پدر مادر خودم هم مادرشوهرم هردو پلاک طلا دادن

ی گوشواره 500 صوتی😂😂😂
انقد ریز بود ک به چشم نمی اومد🤣به خودمم هیییچچیییی

💩💩💩💩💩💩🫥🫥🫥🫥🫥🫥

با شوهرم رفتن گوشواره خریدن براش

مامانم وقتی عروسمون زایمان کرد براش یه سرویس طلا خرید برای دختر برادرمم زنجیر
بابامم ۲ تا گوسفند کشت برای دختر برادرم

مادرشوهرم به زورررر شوهرم یه گردنبند برای دخترم 😂😂

خدا بیارمرزتش فوت شد چند ماه پیش اما هیچی نداد

با عرض پوزش از جمع
کادو چووس

النگو

یه گوسفند قربونی،یه پلاک زنجیر

هیچ

یه دونه لباس🥲

با پدرشوهرم یه النگو گرفتن
بعد ۳ماه هم پدرشوهرم خودش رفته بود گوشواره گرفته بود

من مادر شوهرم فوت شده
مادر خودمم هیچی نداد😐

برای به دنیا اومدنش؟نیم ست
به خودمم النگو

پلاک زنجیر وان یکاد
و گوسفند

گردنبند

گوشواره

پدرشوهرمم گوسفند قربونی کرد داد تقسیم کرد بین نیازمند های روستاشون

ربع سكه و لباس

گردنبند

بلانصبت شما گوه

هیچییییی.
میخوام برای عید بچه هام دوتا سکه گرمی بگیرم بدم به شوهرم بده مادرش برای عید بده به بچه هام،که بفهمه برای من مهمه این مناسبتها.
ولی میترسم سکه ها رو هم برداره😅

گوشواره

تولدش ک هنوز نشده
ولی بدیل اومدنش یه جفت گوشواره خریدن
برادرشوهرمم ۱۶سالشه
یه پشه بند بزرگ براش خرید چون تابستون بود واقعا لازمم شد

واسه تولدش دستبند
واسه یلدایی هم گردنبند

من خونواده شوهرم یه گوسفند براش نذری کردن .

برای به دنیا اومدنش پلاک

دستبند

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱ سالگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۷ ماهگی
مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱ سالگی