من وقتی معاینه ام میکردن درد نداشتم شاید بعضیه درد داشته باشن ولی من نداشتم و زیاد هم معاینه نشدم و توی بیمارستان تامین اجتماعی دخترمو دنیا اوردم خیلی هم راضی بودم ولی یه بیمارستان دیگه دولتی هست با بیمه سلامت و کلا همه بیمه ها رایگان اونجا تو شهر ما اصلا خوب نیست چون هم پرستاراش ادماذیت میکنن هم دکتر درست و حسابی نیست بالا سر ادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.