درباره تجربه معاینه هاتون موقع زایمان و قبلش میشه بگید

۱ پاسخ

من وقتی معاینه ام میکردن درد نداشتم شاید بعضیه درد داشته باشن ولی من نداشتم و زیاد هم معاینه نشدم و توی بیمارستان تامین اجتماعی دخترمو دنیا اوردم خیلی هم راضی بودم ولی یه بیمارستان دیگه دولتی هست با بیمه سلامت و کلا همه بیمه ها رایگان اونجا تو شهر ما اصلا خوب نیست چون هم پرستاراش ادم‌اذیت میکنن هم دکتر درست و حسابی نیست بالا سر ادم

سوال های مرتبط

مامان بهار و‌ باران🩷 مامان بهار و‌ باران🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان الو مامان الو ۸ ماهگی