من سیب میخورم ی ربع خوبم بعدش بدتر ضعف میکنم
نون جو بخور
سیب چون اسید داره سریع ادم ضعف میکنه
اره قند داره
اگه دیابت داری تعداد میوه ای که میتونی بخوری محدوده
بجاش میتونی از مغزیجات استفاده کنی
گوجه خیار بخور یا بادوم
سیب یکم قندداره دلتم ضعف میره
ن بخور
نه فقط ضعف بیشتر میکنی چون سیب اشتها اوره
اره قند داره
با پوست بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.