خانوما کدوم رفتید سونو دقیقا هفتتون با گهواره میزون بود؟

۸ پاسخ

مال من مثل همه

گهواره ۲روز جلوتره

برا من دو روز جلوتر بود منم‌گهواره رو درست کردم

ان تی من دو روز جلوتر از گهواره بود

من سونو قلب ۴ روز عقب بود سونو انتی رفتم درست شد همون تاریخ اولین رور آخرین قائدگیم شد

گهواره از آخرین روز پریودی حساب می‌کنه ولی سنو دقیق میگه

من واسه ان تی که رفتم دقیقا یکی شد
قبلش با پریودی یکی نبود

معمولا سه چهار روز عقب جلوعه

سوال های مرتبط

مامان لیانا ویهان♥🫀 مامان لیانا ویهان♥🫀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری