خوبی عزیزم منم هنوز نرفتم
برای من دوهفته عقب بود
ن یک هفته عقب بودم
اینجا زده بده ۶هفته و ۶روز
سونو گفت ۵هفته و ۶روز
من هفته پریودیم سونو قلب یکی بود ولی برا انتی ک رفتم چهار روز بیشتر بود
نه اختلاف داشت
من نه ...من بر اساس پریودیم تو گهواره زده بود ۸ هفته و ۱ روز ولی وقتی رفتم سونو قلب زده بود ۸ هفته و ۶ روز 😂 آخرم نفهمیدم کدوم درسته آخه گهواره رو دقیق بر اساس پریودم زده بودم ولی سونو سن حدودی چیز دیگه میگفت برای شما درست بود؟؟
واسه من 1هفته جلو زده بود
بله یک روز اختلاف داشت
واسه من ۳ روز بزرگتر بود
10روز عقب تر بود چون اینجا طبق پریود میزنیم تاریخ رو ولی خب سونو دقیق مشخص میکنه
من موندم کی برم سونو قلب
نه عزیزم برا من ۱ هفته عقب بود با پریودیم
من اره ولی انتی ۴روز رفت جلوتر
انتی دقیقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.