خانمایی ک سونو قلب رفتین هفتتون با گهواره دقیق بوده؟؟؟

۱۳ پاسخ

خوبی عزیزم منم هنوز نرفتم

برای من دوهفته عقب بود

ن یک هفته عقب بودم
اینجا زده بده ۶هفته و ۶روز
سونو گفت ۵هفته و ۶روز

من هفته پریودیم سونو قلب یکی بود ولی برا انتی ک رفتم چهار روز بیشتر بود

نه اختلاف داشت

من نه ...من بر اساس پریودیم تو گهواره زده بود ۸ هفته و ۱ روز ولی وقتی رفتم سونو قلب زده بود ۸ هفته و ۶ روز 😂 آخرم نفهمیدم کدوم درسته آخه گهواره رو دقیق بر اساس پریودم زده بودم ولی سونو سن حدودی چیز دیگه میگفت برای شما درست بود؟؟

واسه من 1هفته جلو زده بود

بله یک روز اختلاف داشت

واسه من ۳ روز بزرگتر بود

10روز عقب تر بود چون اینجا طبق پریود میزنیم تاریخ رو ولی خب سونو دقیق مشخص میکنه

من موندم کی برم سونو قلب

نه عزیزم برا من ۱ هفته عقب بود با پریودیم

من اره ولی انتی ۴روز رفت جلوتر
انتی دقیقه

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد🐣 مامان جوجوممد🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد