من ۱۷روزگس ختنه کردم خیلی خوب بود
به نظر من ۲۰ روزگی خیلی خوبه اصلا متوجه نمیشه خیلی سریع هم خوب میشه از روی تجربه میگم
من ۴۰ روزش شد ختنش کردم
هر چه زودتر بهتر
من پسر بزرگم ٧ روزه ختنه کردم خیلی راحت تر بودم این یکی رو ٢٣ روزه حلقه گذاشتم
من پسرم ۲۱ روزگی ختنه کرده بودم
بین یک تا سه ماهگی اما بهترینش ۴۰ روزه
بعدش بچه ب دست و پا زدن میفته سختش میشه
دکتر من گفت تا نوزاده ختنه کن چون درد براشون تعریف نشده
هرچه بزرگتر بشن درد رو بیشتر درک میکنن
۴۰ روزگی به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.