چ زمانی برای ختنه خوبه ؟؟

۸ پاسخ

من ۱۷روزگس ختنه کردم خیلی خوب بود

به نظر من ۲۰ روزگی خیلی خوبه اصلا متوجه نمیشه خیلی سریع هم خوب میشه از روی تجربه میگم

من ۴۰ روزش شد ختنش کردم

هر چه زودتر بهتر
من پسر بزرگم ٧ روزه ختنه کردم خیلی راحت تر بودم این یکی رو ٢٣ روزه حلقه گذاشتم

من پسرم ۲۱ روزگی ختنه کرده بودم

بین یک تا سه ماهگی اما بهترینش ۴۰ روزه
بعدش بچه ب دست و پا زدن میفته سختش میشه

دکتر من گفت تا نوزاده ختنه کن چون درد براشون تعریف نشده
هرچه بزرگتر بشن درد رو بیشتر درک میکنن

۴۰ روزگی به بعد

سوال های مرتبط

مامان ♬• صدرا •♬ مامان ♬• صدرا •♬ ۱۳ ماهگی