من بچه اولم رفلاکسی و کولیکی بود
جونم در امد تا بزرگش کردم
البته الانم انقدر ماشالله انرژی داره داره پدرمو درمیاره
خیلیی بدتره اگه شیر خودتو میدی لبنیات مصرف نکن بچه رو تویی حالت ۴۵ درجه شیر بده بیست دقیقه نگه دار تویی همون حالت بعد بزار زمین موقع خواب هم جاشو حالت شیب دار بزار
دختر من انقدر تو خواب زور میزنه و قرمز میشه و ناله میکنه که نگووو، از سر صبحم انگار همش خواب و بیداره میپیچه به خودش و صدا میده، لعنت به رفلاکس 😩
علائمش چیه
پسر من خیلی خودشو جمع میکنه و قرمز میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.