علت شیربالا آوردن بچه چیه

۴ پاسخ

اگه بالا اوردنش جهشی باشه و بلافاصله بعد از خوردن شیر و شیر هم همونجوری که خورده بالا بیاره مصلا بریده بریده نباشه یا بو نده رفلاکسه

رفلاکس داره حتما آروغش رو بگیر

زیاد میخوره شاید یا عاروقشو نمیگیری

شیرخشک شاید رفلاکس داره

سوال های مرتبط

مامان ماهی😘 مامان ماهی😘 ۱۳ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۴ ماهگی
مامان لنا 🩷 مامان لنا 🩷 ۳ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی
مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی
مامان آقا حسین مامان آقا حسین ۱۱ ماهگی