۶ پاسخ

شامپو کتوکنازول

من بعد کراتین موهام شدید شوره گرفته موهام با سرکه شستم خوب شد

شامپو عوص کن

بستگی داره رو هر مویی یه شامپو بیشتر اثر میکنه کتوکونازول زدی خیلی خوبه

همیشه بایدشامپوضدشوره بزنی،زن عموم شامپوکلیر میزنه خیلی ساله این فقط براش خوب بود

شامپو ضد شوره

سوال های مرتبط

مامان دوتا دخملی 🥰 مامان دوتا دخملی 🥰 ۵ سالگی
مامان امیرعلی و ثنا مامان امیرعلی و ثنا ۵ سالگی
مامان عشقم پسرم👶 مامان عشقم پسرم👶 ۵ سالگی
مامان عشق مامان 💙🫶 مامان عشق مامان 💙🫶 ۵ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۵ سالگی