اهن و منیزیم از چند ماهگی بخوریممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

فولیک اسید فقط از اول بخور باقیش دکتر خودش بهت میده
کوالی فول خوبه

بعد انومالی

از هفته ۱۵-۱۶ دکتر بهت میده سرخود شروع نکن

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق♥️🥹 مامان فندق♥️🥹 هفته سیزدهم بارداری
مامان هومان و ویهان مامان هومان و ویهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری