همش الکیه 😑😂 مونده به ژن اگه بخواد ترک برداره با بهترین کرمم برمیداره
روغن بچه با روغن زیتون بقیه چرته
بایو اویل میزنم با روغن بچه
bio oil اصلشو اگر پیدا کنی
من روغن بچه میزنم ۳ ماهه خدایش خوبه
من روغن بادام مالشی زدم فعلا که خوب بود چیزی ترک نزدم
ولی خب باز هم به ژن هست اگر بخوای ترک بخوری میخوری اگرم ترک نمیخوری خب نمیزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.