خانما سیر ریختن تو اش خیلی باشه ضرر نداره؟

۶ پاسخ

همه چیز در حد مصرف غذایی ایرادی نداره. دکترا اینو میگن. من حتی زرشک و زعفران هم میخورم تو غذا

من تو همه غذاها دو سه حبه میریزم

فشارت میوفته فقط
کم بخور
چیزی نمیشع

نخور

منکه میخورم

من شندیم یکی می‌گفت سیر زیاد بده ولی خب خیلی هم بخوری یه کاسه بیشتر نمی‌خوری به نظرم بخور یکم مشکلی پیش نمیاد

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار قصد بارداری
مامان نی نی نازم مامان نی نی نازم هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سیزدهم بارداری
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان سامی مامان سامی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حسام👶🥹❤️ مامان حسام👶🥹❤️ هفته چهاردهم بارداری
مامان آیلار مامان آیلار هفته هفدهم بارداری
مامان مشخص نیست مامان مشخص نیست ۱ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌ام بارداری