۷ پاسخ

یعنی چی ؟ یعنی واقعا میزنن؟ کجاشو؟ وسط شهر یا چی؟؟؟؟ من فکر کردم تمام شده🥲

خدا لعنتشون کنه تمام جونم داره میلرزه هنوز
خدا باعث و بانیشو لعنت کنه
به داغ عزیزاش بشینه
خدا انشالله جوابشو بده
هنوز بدم داره مثل بید میلرزهههه
خدا نگذره ازشون

شهرک پیام و بهارستان و مهرشهر و زده

گفته بود والا

اره خیلی میگن شهرک صنعتی بهارستان رو زدن

خیلی از دیشب ولمون نمیکنه هی تپ و تپ

اره مامانم و ابجیم میگفتن کم مونده لود پنجره از جاش در بیاد

سوال های مرتبط

مامان مهرساناومیکائیل مامان مهرساناومیکائیل ۵ سالگی
مامان فرشته مامان فرشته ۵ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۵ سالگی