۷ پاسخ

وزن نینیتون چند بود؟؟

عزیزم دقیق چندهفته ای چون منم ۲۸ واسه چسبندگی گفته برم

منم امروز عصر دارم
بیشتر از هرچی نگران وزنشم!
چون خودم وزن چندانی اضافه نکردم میترسم اونم وزن نگرفته باشه!

آره منم استرس رشد و وزن جنین رو دارم ولی به من گفت 26 الی 28 هفته برای سونو برم

اره مطمئنا شده یک کیلو اصلا استرس نداشته باش
قبل از رفتن یدونه ابمیوه بزن تو رگ برو نینی بیدار باشه
البته من رفتم کاری با بیدار یا خواب بودنش نداشتن اب دورشو اندازه گرفتن
ابعاد بچه رو اندازه گرفتن دور سرش اینا
ایشالله همه چی خوبه نگزان نباش اصلا خدا بزرگه

دکتر من گفت ۳۰ هفته باید بری سونو
دیگه فلن نرو

کار خاصی لازم نیست انجام بدی، آره حتما بالای ۱ کیلو هست جوجه 😍😍 خواستی به چیز شیرین بخور قبلش ولی من که نخوردم بیدار هم بود لگد می زد که دست دکتر که داشت سونو می کرد می پرید بالا 😂😂😍😍

سوال های مرتبط