۷ پاسخ

من برای دخترم ۷سال پیش سایزهای ۱_۲برند پمپرز و پریما میگرفتم سایزهای بالاترش که خیلی گرون شد مولفیکس گرفتم
بعد گفتم برای این پسرم هم مولفیکس میخرم
رفتم خونه دوستم میخواست بچش پوشک کنه دیدم از برندهای مولفیکس_مای‌بیبی_مرسی هرکدوم یه بسته داره باز کرده گذاشته گوشته اتاق پسرش استفاده نمیکنه
گفتم جریان این ۳تا بسته پوشک چیه هر۳تا باز کردی استفاده نمیکنی!؟
گفت ببین منت میگم این ۳تا برند اصلا نخر‌ اینا آشغال شدن و ....
رفتم مولفیکس یدونه برداشتم خودم از کیفیتش تعجب کردم دیدم اصلا مثل ۷سال پیش نیستن چقدر نازک‌تر و بی کیفیت شدن
مای‌بیبی و مرسی هم همونجور بودن
گفت هرکدوم استفاده میکردم نشتی میداد
پای بچه اذیت میکرد جیش شماره ۲ که میزد از قسمت کش‌هاش میزد بیرون و.....
گفتم الان چی استفاده میکنی گفت هانیز
گفت عالیه از نظر کیفیت_از نظر کش‌ها و راحتی از نظر ضد حساسیت بودن و نشتی ندادن و ....
قبل از قطعی اینترنت ها تو اینستا دیدم چندتا پیج هم دارن هانیز تبلیغ میکنن
رفتم درب مغازه از فروشنده پرسیدم
گفتم کدوم برند بخرم گفت اگر فقط برات مارک مهمه مولفیکس بعد مای‌بیبی و مرسی اگر کیفیت مهمه فقط هانیز
بسته‌های بازشده داشت از هر مارک دیدم واقعا هانیز عالیه
گفت مشتریایی که فقط پریما و پمپرز برای بچه‌هاشون استفاده میکردن از وقتیکه دیگه لینا وارد نشدن همه هانیز میخرن
از نظر قیمت هم همه مثل هم بودن
منم هانیز خریدم

من ۶تا بسته سایز ۱ گرفتم
۲_۳باکس سایز۲
۳_۴باکس هم سایز۳
چونکه اینا قیمت قبل بودن و گفت بعد از عید ۳۰_۴۰درصد افزایش دارن
بعد گفت هرزمان هرچقدر زیاد شدن خواستی سایز عوض کنی یا مارک پوشک خواستی عوض کنی ایراد نداره بیا
تاریخ انقضاشون هم ۳سال بعد از تولیده

نمیشع کلی پوشک گرفت چون ممکنه اون پوشکی که گرفتی به پوست بچه نخوره بنظر من اول براش استفاده کن یه مارک خوب اگه بهش افتاد میتونی زیاد بگیری منم گاهی به فکر میوفتاد که یه چندتایی بگیرم باز پیش خودم گفتم اگه نتونم استفاده کنم چی مگر همه بی استفاده بمونند 😁🙃

بنظرتون بهترین مارک پوشک چیع

فک کنم به جثه نی نی بستگی داره 🤔

این برای پوشک مای بیبیه

تصویر

هر ماه نیست عزیزم بستگی به وزن بچه داره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان حنا 🩷 مامان حنا 🩷 روزهای ابتدایی تولد