عزیزم درخواست میدی
من با آرد و آب درست میکنم خیلی خوشمزه میشه
من از اینایی بودم که هر مدل ته دیگ گذاشتن رو امتحان می کردم نمی شد. این مدل رو از همسرم یاد گرفتم و الان دیگه نمی تونم غذا بدون ته دیگ بذارم😂
روغن رو بریز تو قابلمه(روغنش یه ذره زیاد باشه که ته دیگت خوب دربیاد.) بعد 2 لایه نون بذار کف قابلمه(یه لایه هم میشه ولی مادربزرگم همیشه دو لایه می ذاشت خیلی بهتر میشه)مواد غذات رو هم بریز روش. تا اینجا شعله خاموش بود حالا بذارش رو شعله گاز تقریبا 7 تا 10 دقیقه شعله گاز رو زیاد کن که ته دیگ درست بشه و غذا بخار کنه بعد زیرش رو کم کن. بذار دم بکشه.
سيب زميني رو رنده كن ابشو بگير نمك زردچوبه بزن بزارته قابلمه نچسب عاليه
روغن ميريزي داغ شد هرچي دوست داري بزار زيرشو كم كن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.