۱ پاسخ

بله کینوا از هفت ماهگی مجازه حسابی بشورش تا تلخیش گرفته بشه و اضافه ش کن به آبگوشت سوپ یا خورشت که کامل بپزه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی