۱۷ پاسخ

اره خوب نیستن من خریدم هم کوچیک هم بزرگ
ب دلم نبود
باز رفتم ی حوله صورتی نازک اندازه اش هم متوسط برای خشک‌کردنش گرفتم
خشک‌کردن منظورم اینه وقتی دسشویی کنه بشورمش خشکش کنم

برو پارچه بخر پنبه ای....یه مترش چند تا میده به صرفه تره.دورش سردوز ساده است

سلام من ۴ تایشو گرفتم ۵۰۰

من یه دونه ۴۵۰ خریدم اوایل بارداری بعد یه سیسمونی فروشی دیگه ۴ تایی خریدم ۷۵۰ رفتم به قبلیه گفتم راضی نیستم از ندونستن ادم سواستفاده میکنن😒

جای ما ک میدن سیصد چهارصد بقول دوستمون پارچه بگیر خودت درست کن

من یه پک هفت تایی برا دور دهنش گرفتم۳۰۰،دوتا هم از این بزرگا ۳۸۰

خشک کن کاراییش چی هست ؟ برای چی استفاده میشه .من دوتا کرفتم دونه ای ۳۰۰ اما نمیدونم برای چی استفادش کنم

من ۵تا گرفتم برای بچه اولم برای اینم میگیرم خیلی کاربردی

من ۲تایی گرفتم ۵۶۰
الان ک میبینم نسبت به همتون من گرون تر گرفتم🥲😅

بسته شیش تایی گرفتم۸۰۰

من ی بسته ۴ تایی گرفتم قیمتش یادم نیس ولی

من سه تایی گرفتم الان شستم

من دوتا گرفتم دونه ای ۲۰۰حنسشم خوبه

من ۴ تایی خریدم ۴۸۰
به نظرم دوسه تا خوبه

سلام من یه بسته چهارتایی گرفتم ۵٠٠البته قیمت پارسال بود کیفیتشم عالی

صدوخورده ایی دو سه تا بخری بسه

من رفتم بخرم هم اندازش کوچیک بود هم قیمتش زیاد بود سیصد چهار صد بود دونه ای بعد رفتم پارچه فروشی یک متر خریدم اندازه دوتا بازاری شد

سوال های مرتبط

مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری