۴ پاسخ

من هنوز هیچی بهش ندادم😕
یبار حریره بادام دادم دل‌درد شد دیگه ندادم
یبارم فرنی دادم بازم اذیت شد دیگه هیچی ندادم

اگه میترسی یبوست شه چندتا قطره روعن زیتون بزن و با اب ولرم یکم رقیقترش کن،خیلی سفت نباشه

نهه نیاز نیست
خواستی رقیق کنی یکم اب جوشیده سرد بریز

ن گلم

سوال های مرتبط