۶ پاسخ

شیر بخور تخم مرغ ابپز بخور

واقعا گفته کمه؟؟؟ بنظرم کم‌ نیست هنوزم وقت داره تا بچه بیشتر وزن بگیره
من دکترم گفت پنیر پیتزا بستنی نون خامه‌ای ماکارونی کره دلستر بخور ولی من نمیخورم اینا اصلا سالم نیست قند مصنوعی باعث بیش فعالی میشه
تخم مرغ مرغ گوشت حلیم کره‌بادوم‌زمینی موز اینا میخورم که سالمه
البته لیدی میل هم میخورم

پس چرا دکتر من با این وزن گفت خوبه
وای از این دکتر احمقم خسته شدم

واا خوبه ماشاالله عزیزم من ۳۶ هفته ۲۴۰۰ بودا

آبگوشت

میگن کره بادام زمینی و طالبی خیلی توی وزن تاثیر داره
میخوای امتحان کن

سوال های مرتبط