۵ پاسخ

کار نکن زیادی عزیزم.رعایت کن

یدونه شیاف بزار استراحت کن تا هفته ۲۷ اینا استراحت کنی بهتره بعدش کم کم کار کن

ببین خونه زندگی روبیخیال بشیدخواهرمن رفتم دردواژن داشتم انقباض داشتم گفتن دهانه رحم بازشده بایدمراقب باشم ول کنید تمیزکاری رو

منم امروز ناهار درست کردنم طول کشید تو معقد احساس سنگینی میکنم کلا دراز کشیدم از اون موقع دیگه نمیخوام بلند شم

دراز بکش استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان فندق 👶🏻🫀 مامان فندق 👶🏻🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری