سلام برام بخونين سونو تشكيل قلب

تصویر
۴ پاسخ

تاریخ ان تی و زایمانمون یکیه 😖😍

انشاالله ده فروردین ان تی باید بدی

چه جالب دستی نوشته😐
همه چی فک میکنم اوکیه ولی دیگه این سونو نرو جای بهتر برو

تولدش ۱۸مهر سن بارداری ۱۰هفته و ۲روز قد جنین رو زده و ضربان قلب ک دیده شد اون سمت راستم تاریخ ان تی ب نظرم

سوال های مرتبط

مامان جوجوشاهـ👣ـــین مامان جوجوشاهـ👣ـــین ۸ ماهگی
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری
مامان هیوا مامان هیوا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بستنی من🤤 مامان بستنی من🤤 هفته چهاردهم بارداری